NO WORDS

Igår kom jag till S vid 16-tiden, sen kommer gästerna vid 18-tiden. Vi åt, höll tal, sjöng och bara fjanta oss. Herregud vad vi skratta alltså, det var helt otroligt. Sen sov vi i två olika rum, men i vårt rum var det energi över när de andra skulle sova. För vi kolla film fram tills 02.50-tiden, sen gick vi upp och bädda. Sen var vi så pigga, så vi låg där, pratade om allt mellan himmel och jord, hela natten. Jag har aldrig tvekat på mina vänner, jag kommer aldrig göra det! Ni är så underbara, no words! Så imorse vid halv 7 tiden bestämde vi oss för att sova, fast runt 7 somna vi faktiskt. Sen blev det frukost vid 2-tiden ungefär. Men, ack så roligt vi har haft. Kärlek på er, ni är allt och lite till! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0