Dag 9 – Förklara mer om din skola

Min skola:

Jag går på ett högstadie i nionde klass ungefär fem minuter hemifrån med bil en kvart med cykel. Namnet på skolan? Det skriver jag inte ut. Men man kan väl säga att den skolan förändrade mig på ett väldigt bra sätt. I mellanstadiet så var jag den tjejen som aldrig direkt sa sin egen åsikt, pratade knappt, läraren sa aldrig till mig. Aldrig något.. Men, ni kanske tycker, det är ju bra att inte bli tillsagd av sina lärare, men, nej det tyckte inte jag. Så, jag bestämde mig för ändra på det. På ett sätt blev det enklare att hitta vänner också. Men, min skola, den är väl inte direkt känd för att vara världens bästa, men för mig är den en trygghet, där jag har alla mina toppenvänner. Blir jobbigt att lämna den tills sommaren då när man ska börja på ny skola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0