Dag 7 – 10 faktan om dig

10 faktan om mig själv, here we go!

1. Jag är en tjej som älskar sin familj sjukt mycket!
2. Mina vänner är som en andra familj för mig.
3. Jag älskar ämnet engelska, min dröm är att använda det språket som ett vardagligt språk för mig i framtiden.
4. Jag gillar inte kött så mycket, jag är inte vegeterian men kyckling, revbenspjäll och sånt äter jag inte.
5. Jonas Brothers är en väldigt stor del av mig, de finns med överallt, always!
6. Jag gillar inte folk som leker något, var er själva istället, mycket bättre!
7. Jag älskar morötter extremt myckeeeet!
8. Det bästa som finns är att sitta i soffan med lite fredagsmys i sina mjukiskläder på en fredag.
9. Jag blir ofta kallad för att jag är lite efter i tänkandet, men, det är bara för att jag är blond. Jag är faktiskt rätt smart, inget geni, men inte IG i alla ämnen, inte IG i något ämne faktiskt.
10.  Jag håller på FC. Barcelona och jag hatar att bli kallad medgångssupporter bara för att Barcelona vinner det mesta! I med och i motvind, FC. Barcelona för alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0