Dag 2 – Förklara mer om dina vänner

Mina vänner som jag umgås mest med och som betyder mest för mig är:

Saga: Känt snart i tio år, hon går i min klass. Med henne har man aldrig tråkigt, en utav mina bästavänner, love her!

Sara: Bästavän som jag har känt sen dagis. Vi går inte i samma klass, dock i samma skola. Träffar henne varenda dag, så det är rätt chill ändå. Love this girl!

Melle: Bästavän som jag har känt lika mycket som Saga, den här tjejen har allt. Världens roligaste typ, haha. Love her.

C-stina: En tjej i min klass som jag umgås med i skolan, dock inte så mycket på fritiden. Har hänt lite saker mellan oss, men vänskapen finns kvar!!

Matilda: Väldigt fin tjej som jag lärde känna för 3 år sedan. Vi har samma humor och delar många fina minnen tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0