Dag 19 – En favorit

En favorit, tog ett tag att förstå vad jag skulle skriva. Favoritdag har jag redan skrivit, därför tänkte jag berätta om min favoritkänsla. So, here it goes.

Min(a) favoritkänsl(or).
När det pirrar i magen av att veta att man ska hitta på något roligt nästa dag, med vännerna, med familjen, det kvittar. Känslan av att vara älskad, känslan av att vara runt sina vänner, skratten, tårarna. Känslan att ha en familjekväll. Känslan innan skolavslutning. Känslorna som kommer när det är för mycket i huvudet, då man lägger sig ner i sängen och klickar igång favorit cd:n. Känslan av att lyssna på Jonas Brothers. Känslan av att vara på konsert. Ännu en gång. Känslan att vara runt familjen och sina bästavänner.

Jag har många olika känslor, men detta är favoriterna, har säkert glömt något. Men detta kom ut när jag skrev.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0