Dag 18 – Betydelsefulla låtar

Denna är väldigt svår. För om man tar till exempel Jonas Brothers så är alla låtarna betydelsefulla för mig. Men a little bit longer och when you look me in the eyes, det är låtar som alltid finns hos mig. Before the storm också!!

Lene Marlin - A place nearby.

Denna låten hörde jag precis efter att jag hade förlorat en släkting, därför blev den väldigt speciell för mig. Jag lyssnar på den då och då, tänker på personen som inte finns här längre. Lyssna på den, den är väldigt fin!

The Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel.

Denna är också speciell för mig, hur kan jag inte förklara, för det vet jag inte ens själv.

The Fray - How to save a life.

Denna hörde jag första gången på Grey's Anatomy, andra säsongens slut "the final episode". Väldigt fin, lyssnar väldigt ofta på den och tröttnar aldrig. Tror nästan alla människor någon gång har hört den, för den blev väldigt populär.

Kommentarer
Postat av: Jessica Hill [foto]

Sv; Okej hehe :) Det är bara bra med mig! Hur är det själv då? :)

2010-12-27 @ 17:28:23
URL: http://jessicahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0