Dag 15 – Mitt favoritminne

Från början hade jag tänkt skriva "28 juni 2008, när jag fick se det bästa bandet någonsin", men eftersom jag redan skrivit om det så skriver jag om ett annat som alltid följer med mig.

13 mars 2009, en helt vanlig dag. Jonas Brothers hade släppt deras datum för Nord och Sydamerika turnén, men inte för Europa. Mamma säger, men gå ut och kolla deras hemsida (för vi snacka om något om dem), helt plötsligt kommer jag in på deras turnéer, där står "STOCKHOLM, SWEDEN and MALMO, SWEDEN. Jag var i chocktillstånd, inget skrikande, jag satt tyst. Efter en stund insåg jag att de kommer till Stockholm men också till Malmö, det var helt sjukt. Jag ringde min bästavän, skrek i luren (stackars hennes familj som måste ha hört mig). 13 mars 2009 är ett speciellt datum för mig och även om Jonas Brothers inte kom så gör det inte mig något. 13 mars blev ändå kanske ett utav de bästa minnena jag har.

Men sen finns det favoritminnen med mina fina vänner också. Varje dag i skolan är ett favoritminne med dem, ett minne som jag kommer bära runt på hela mitt liv. Hur vi har skrattat tillsammans, hur vi har gråtit, hur arga vi har varit på varandra, hur många gånger vi har skrikit på varandra, men framför allt hur många gånger vi har varit lyckliga med varandra. För om det är någon gång jag är riktigt lycklig så är det med mina vänner. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0