Dag 14 – En dag jag aldrig glömmer


A day i will never forget.

I januari fick jag veta att Avril Lavigne kommer till Stockholm, Avril var då den enda jag lyssna på under den tiden, så när jag fick veta det blev jag överlycklig. Det var en helt otrolig känsla. Men innan det lyssna på Jonas Brothers, dock klicka jag direkt, jag gilla de, men var inte beroende direkt. I mars blev jag riktigt beroende, en vecka innan konserten fick jag veta att Jonas Brothers var förband. Att få känna känslan att jag snart skulle få se artisten som jag älska och bandet som jag älska, det var helt amazing.

Sen kom dagen, 28 juni 2008. Dagen som alltid kommer finnas med, vad som än händer. Vi började resan upp mot huvudstaden vid 8 på morgonen, 65 mil, men det var det värt. När vi väl kom fram var det dags för att köa, men hade vi något emot det? NEJ, även om vi var hur hungriga som helst. Efter ett tag kom Garbo, men jag visste inte direkt vem Garbo var då, men jag fick hans autograf på armen.

Sen fick jag se världens bästa band, jonas brothers. Att stå och sjunga med i alla låtar, att egentligen bara få stå där var helt amazing. En dag jag aldrig glömmer är 28 juni, föralltid med mig i mitt hjärta.
Forever and always.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0