Dag 13 – Något du älskar

Det finns mycket jag älskar, därför får ni det mesta av allt jag älskar.

Min familj. Veta att man kommer få världens största kram när man kommer till skolan. SPOTIFY. Klassresor. Jonas Brothers. 20:de varenda månad. Min mobil. Konserter. Väntan på något roligt som ska hända. Få presenter. När hela släkten är samlad. Converse. Julafton. Sommarkvällar med bästavänner. Vintern. Klassen. Mina bästavänner. Ben and Jerrys. När man får ett gulligt sms av bästavännen som bara berättar att hon älskar en. Roadtrip med vänner eller med familj. Åka tåg långt. Skåne. Filmkvällar. Åka berg och dalbana så att det kittlar i magen. Att bli kittlad. Läsa bloggar. Att skratta så att tårarna rinner och så att det gör ont i magen. Ännu en gång Jonas Brothers. Gå på bio. Dagdrömma. Att vara 15 och att snart bli 16. Födelsedagsfester för vännerna. Dagen innan skolavslutning. Nyårsafton.

Ja, ni kanske förstår att jag älskar mycket här i världen och ännu mer finns det, men då blir listan lite för långt. Hehe, men sån är jag. Vad älskar ni? :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0