Dag 12 – Mina rädslor

Glömde skriva den igår, såklart, men vi kör på den idag istället!

Mina rädslor:
Jag tänkte först skriva min fobi, att jag verkligen hatar ormar, men, det är inte min största rädsla. Min största rädsla är att förlora någon som jag älskar. Tänk er att förlora en vän, en familjemedlem, släkting? Det är en väldigt läskig tanke att bara tänka på. Men, det kanske inte händer snart? Men, det kommer alltid vara en rädsla för mig, därför tar jag all tid jag kan för att umgås med mina vänner, med min syster, med mamma eller pappa, med mina släktingar.

Sen har jag även en rädsla till och det är att vakna upp och bara inse att man har missat så mycket i livet. I december förra året så mådde jag rätt dåligt och jag tänkte aldrig positivt, därför missa jag väldigt mycket. Men om man bara tänker allt positivt, ler och har roligt varenda dag, då blir allt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0