BACK TO DECEMBER

Efter att jag hade duschat så gick jag ut och hjälpte mamma att hämta ved. Av en slump tittar jag upp mot himlen och ser en liten del av det här meteorregnet som har kommit mot oss. Stjärnan föll mot marken och jag önskade mig en sak. Det var magiskt, helt otroligt. Sen ställde jag mig därute i tio minuter, kollade bara upp himlen, den är så stor, den är så nära men ändå så långt bort, miljontals mil ifrån oss. I de tio minuterna stod jag bara stilla, kolla upp mot himlen och njöt av mitt liv. För när jag kollar upp mot himlen så känner jag mig så lycklig. Över allt jag har, över alla mina vänner, över min familj. Helt otroligt magiskt. xoxo

Inte min bild, tagen från Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0