LONG TIME

Snart har jag haft min blogg i 8 månader, så jag satt just och kolla igenom alla mina inlägg. Skaffade ju den i januari, kommer ihåg hur dåligt jag mådde i januari och februari. Fast sen i mars blev det bättre, och sen gick det bara uppför. 4 månader till sen har jag haft den i ett år, hah. Nej men det är faktiskt kul att kolla igenom gamla inlägg och sånt..

Till en annan sak, åkte just ner till ica, handlade en massa frukt och grönsaker. Gah, ska bli så himla gott med en sallad sen, hah. Har tråkigt idag, men har iallafall planerat en grillkväll med mina närmaste vänner i veckan. Ska bli riktigt kul, för har knappt träffat dem. Hoppas ni har en bra söndag, hörs om några timmar.
xoxo

Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Allt bra med dig idag? :)

2010-08-01 @ 16:04:33
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0