like a star like a hero.

Godmorgon bloggen, bloggade inte alls igår för jag mådde riktigt dåligt. Sov bort hela eftermiddagen. Jag kan tyvärr säga att bloggningen inte kommer bli bättre idag. Ska hem till en vän jag inte träffat på hur länge som helst, och jag stannar där ett tag. Fast kommer nog hem ikväll/inatt. Ska försöka mobilblogga och skriva vad vi hittar på. Men några inlägg till tror jag att jag kan hinna med. Till en helt annan sak, jag gick upp imorse, plattade mitt hår utan värmeskydd, AJA BAJA, inte bra. Åt frukost, och nu ska jag nog sticka. Hoppas ni får en bra dag, om jag inte hinner blogga mer så hörs vi genom mobilbloggen. Kram
TTYS xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0