i have answered your questions.

Blev en liten frågestund, tack för alla frågor!



julia om ASK ME SOMETHING?:
jaaa då ska vi se :) Hur lång är du? beskriv dig själv med fyra ord. vad gör du på fritiden? töntiga frågor men det va väl det jag kunde komma på ;)

svar: Jag är lite över 1.70, att beskriva mig med fyra ord är väldigt svårt men positiv, rolig, omtänksam och snäll.
A. om ASK ME SOMETHING?:
Min fråga: Vilken är din favoriträtt?

Svar: Min favoriträtt är tacos, älskar det!
michelle om ASK ME SOMETHING?:
vad gör du på fritiden ? :)

Svar: Jag umgås med vänner och pluggar! Spelade fotboll innan, men la av med det.
MICAH<3 om ASK ME SOMETHING?:
Om du fick vara med på radio, vad skulle du säga?

Svar: Ojoj vilken svår fråga, men jag hade sagt ett utav mina motton tror jag och det är ”Dream but don’t forget to live, then maybe you’ll find yourself living your dream.
Patricia Klinteberg om ASK ME SOMETHING?:
vad har du för framtidsplaner? :)

Svar: Jag vill plugga i u.s.a, om det blir av vet jag inte men det är en dröm i alla fall. Jag ska i alla fall gå på gymnasium först, samhäll.
isa p om happy birthday to me!:
1. varför började du blogga?
2. vem är din favorit jonas?
3. favorit låt?

Svar:
1. Jag började blogga för jag ville ha något ställe där jag kunde skriva av mig.
2. Jag har alltid jättesvårt för att välja, men Nick är nog min favoritjonas.
3. When you look me in the eyes och a little bit longer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0