13 SEPTEMBER 2011

Hej bloggen och alla läsare. Vaknade imorse vid 05.20 av alarmet, var så himla trött. Men bestämde mig redan då att denna dagen skulle bli bra. Vet ni vad? Det blev den! Jo visst, jag kanske sa någon gång under historian "jag är så himla trött", men det var faktiskt allt. Så mår så himla mycket bättre nu!

Tog tåget vidare till "den andra staden" där mina favoriter går. Väntade på Mcdonald's och lurade dit dem på ett väldigt smart sätt. Jag träffade aldrig dem i helgen, så detta behövde jag verkligen. Det blev en massa kramar (har inte träffat dem på nästan fyra veckor, sjukt!). Sen tog vi tåget hem tillsammans och vi skrattade som om vi aldrig hade varit ifrån varandra. Så det har varit en perfekt dag, senast det var såhär bra var på tjejmiddagen (som var den 19 augusti).

Nu ska jag kolla på Svenska Hollywoodfruar för det missa jag igår. Vi hörs snart, har en väldigt viktig och rolig sak att berätta för er. Så himla taggad! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0