WHAT I LOVE?

Jag älskar...


Mina vänner. Min familj. Komplimanger från främlingar. Att ligga i sängen och kolla på min favorit serie hela dagen. Den sista dagen varenda månad. Marabou mjölkchoklad. Fotboll. Tacosdoft. Min iphone. Gå på bio. Att skratta så att tårarna rinner. Julen. Första advent. Andra advent. Tredje advent. Fjärde advent. Nyår. Spotify. Jonas Brothers. Grey's anatomy. Nick Jonas. Att ligga och prata i telefon med mina favoriter i flera timmar. Att vara läxfri. Helg. Lördagsmorgnar. Mjölk. Att läsa bloggar. Glee. Ben and jerrys. Filmkvällar med mina favoriter. Att resa iväg. Sommarkvällar. Att dygna. Helger utan en massa måsten och krav. Att få krama om mina närmaste. Att skratta med mina favoriter så att det gör ont i magen. När man gör så att någon annan känner sig älskad. Att gråta ut efter att ha hållt inne det så himla länge. Hotellfrukost på Scandic. Ångermanland. Roadtrips. Vara omkring människor som jag älskar till djupet av mitt hjärta. Klassresor. Berlin. Jeansleggings. Avril Lavignes parfym. Nya fräscha converse. Att festa. Espresso house. Apelsinsaft. O.C. Att vara ifrån sina favoriter i flera veckor och sen träffa dem. Vakna och kolla på mobilen och ha ett oläst sms från ens bästa vän. Åka tåg långt. Kevin Jonas. Läsa bloggar. Att dagdrömma. Lyckorus genom hela kroppen. Sommarlov. Höstlov. Vinterlov. Sportlov. Påsklov. Åka berg och dalbana. Att dricka té. Joe Jonas. Ikeas köttbullar. Jelly Beans. Eminem. Fika med vänner i flera timmar och prata om allt mellan himmel och jord. Cykla långt på sommaren. Skidor. Joe Jonas. Gå på konserter. Att handla presenter till andra. Mammas kanelbullar. Barcelona. A walk to remember. Håkan Hellström. Stockholm. Att bli biten av myggor för då vet man att det är sommar. Att hälsa på min gudmor i Småland. Pågatåg. Spårvagn. Solnedgång vid havet. Att tjäna pengar. Kenza. Att gå i uggs. Vintern. Min storasyster för hon är världens bästa. Min mamma. Min pappa. Sitta i korridoren i skolan och bara vara helt galna med mina klassvänner. Subway. Mina småsyskon. Göteborg. Ännu en gång min familj. Mina favoriter.

Det finns så mycket mer. Men bara detta är en del. Hope you enjoy.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0