9 SEPTEMBER 2011

Äntligen helg. Så himla efterlängtat. Mindre tråkigt var det att ställa alarmet på 05.20 igårkväll. Ännu tråkigare att vakna så tidigt imorse + att må dåligt. Åkte hem efter historian, hade bara psykologi kvar så kändes inte lönt att vara kvar när man mår såhär. Förkyld som jag vet inte vad. Ont i bihålorna. Pga. detta så missa jag idrotten. Sådär roligt. Fast nu ska jag vara positiv, det är helg och imorgon så ska jag äntligen få träffa mina älskade favoriter.

Jag har inte träffat dem på 21 dagar. Det har varit så himla tomt. Men imorgon ska bli bäst! Ska äta lite nu, sen kommer det upp en "recension" (haha, kan man ens kalla det så?) på Jensen. xoxo

Har förresten lite andra nyheter att berätta också, stay tuned.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0