THANK GOD IT'S SATURDAY

Var en runda in till stan för att hämta syster som kom med bussen. Trevligt, fast jag sov hela bilturen. Är så otroligt trött, två timmar inatt är inte att leka med. Blir en relativt tidig kväll, först och främst för att jag är trött, sen också för att jag ska till Blekinge imorgon.

Har just kollat Mamma Mia och nu ska jag lägga mig i sängen igen för att kolla på några O.C avsnitt. Det har annars varit en väldigt lugn dag. Pappa har nog haft en bra födelsedag tror jag med.

Har laddat in lite bilder från mina senaste veckor med min iPhone. Laddar upp några nu. Puss, xoxo ♥


Fick cykla själv i mörker från centrum ut till S där mina favoriter vänta. Lite scary!



Karneval!


Fotot taget kvällen innan jag åkte till Berlin.


Kommentarer
Postat av: Diana

Va gärna me i min veckans blogg tävling :http://lifeasdiana.blogg.se/2011/july/veckans-blogg.html#comment



KRAM!



URSÄKTAR OM DETTA INTE INTRESSERADE :)

2011-07-31 @ 01:13:44
URL: http://lifeasdiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0