QUESTION/ANSWER

Moa om 12 JULI 2011:

Vilka personer har varit de svåraste för dig att släppa. Vad är det värsta du har gjort i livet? Förklara gärna lite mer ingående på det.

Tack :)

Svar: Först och främst tack för din fråga, jag har riktigt bra läsare!
Okej. Men nu till frågorna. Jag har inte släppt någon som står mig väldigt nära än, men jag vet att efter sommaren kommer jag tyvärr att få göra det. Visst, inte släppa taget helt, men jag vet att saker kommer förändras. Jag kommer släppa två av mina bästavänner. 10 års vänskap och så kommer det sluta såhär.. Dem har sina drömmar, jag har min dröm. Och ja, det är Saga & elinda.

Värsta jag gjort i livet, hm, svårt. Visst, det har varit otroligt svårt när jag har förlorat släktingar. Men något av det absolut värsta är Skolavslutningen. Den var riktigt jobbig. Att ta de där sista stegen mot stora ingången för en sista gång som en elev på den skolan. På den skolan som har ett sånt otroligt dåligt rykte, men på den skolan som förändra mig. På den skolan som jag har haft mina tre bästa år. På den skolan där jag fick en andra familj - min klass. Och även om vi splittras nu så kommer de alltid vara en andra familj för mig. Jag ska göra allt för att inte förlora kontakten med dem.

Kommentarer
Postat av: Julia

Nu har jag en tävling på min blogg, där kan man vinna ett val fri Iphone skal..

Klicka dig gärna, in på min blogg o va med.. vem, vet det kanske blir du som vinner ? :)

2011-07-13 @ 13:04:12
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0