9 JULI 2011

Blev en rätt sen ikväll igår, vilket jag ångrar idag. Trött som fan! Men, det var det värt iallafall. Inte lätt att ha en Iphone när man ska sova, just so you know. Idag ska jag ha mitt efterlängtade Harry Potter- maraton. Måste se den sista filmen på bio, fast inte på premiären, hatar att se filmer då.

Jag kommer säkert gråta och så. Gråter alltid när något tar slut. T.ex. High School Musical 3, haha. Men. Jag har höga förväntningar av denna HP filmen, förhoppningsvis blir den otroligt bra (eller, jag vet att den kommer bli kick-ass bra).

Åt just lunch, sen duscha jag. Nu sitter jag här, ska försöka hitta på något ikväll. Har varit hemma lite för mycket nu tycker jag, haha. Ha en fin dag, hörs snart! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0