29 JULI 2011

Ber om ursäkt för uppdateringen idag, har inte varit hemma tyvärr. Varit på centret med mamma. Gick in en sväng på Kappahl och såg att dem hade rätt mycket rea. Jag blev 300 kronor fattigare, men 5 nya tröjor rikare. Blev otroligt glad faktiskt. Sen handla vi present till pappa som fyller år imorgon.

När vi kom hem la vi oss med fredagsmyset i soffan, jag somna direkt. Trött tjej? Ja, det kan man nog säga. Men vakna till nu, så tänkte att jag skulle blogga för er. Kvällen fortsätter väl såhär, fast vid datorn istället tror jag.

Vad ska ni göra? xoxo


Kommentarer
Postat av: karin [fotoblogg&vardagsprat] ♥

var gärna med i dagensblogg, du har tills imorgon bitti på dig! kram :)

2011-07-29 @ 21:59:56
URL: http://karinwingqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0