14 JULI 2011

Detta funkar inte. Jag är uppe alltför länge på kvällarna och sover alltför länge på dagarna, men jag kan verkligen inte hjälpa det. Jag älskar sommarlov. Jag älskar friheten.

Men ja iallafall. Jag vakna vid 12.20 tiden idag, det har blivit en standard att vakna vid 12. Satte mig i soffan med iPhonen, musik på hög volym och försökte vakna till. Vi har så fult väder här nere så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Riktigt tråkigt. Men ska iallafall ner till mina favoriter ikväll, ska bli trevligt då det var rätt så längesen jag träffa vissa av dom. Förstår fortfarande inte hur det kommer bli efter sommaren.

Men, vad ska ni göra idag? Tell me, xoxo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0