12 JULI 2011

Får så dåligt samvete när jag inte bloggar. Försöker att göra det varenda dag, men det blir som det blir ibland. Men vet ni vad jag har gjort idag? Jag har ÄNTLIGEN beställt biljetter till en utav världens finaste killar på jorden. Håkan Hellström är hans namn, 485 kronor fattigare men 1000000 kronor lyckligare..

Snart är det allsång på skansen, någon viska i mitt öra att en viss Veronica Maggio kommer att vara där. Vad tycker vi om henne? Jo, vi tycker att hon är helt kick-ass bra! Hörs sen, xoxo.


Kommentarer
Postat av: Moa

Vilka personer har varit de svåraste för dig att släppa. Vad är det värsta du har gjort i livet? Förklara gärna lite mer ingående på det.



Tack :)

2011-07-12 @ 23:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0