I COULD REALLY USE A WISH RIGHT NOW

Om jag fick en önskan just nu, vad skulle jag önska?

Jag skulle önska att Jonas Brothers och Taylor Swift (fast Miley Cyrus, Avril Lavigne eller Demi Lovato går också bra) kom hit. Jag skulle önska att de kom till Malmö eller Stockholm, inte Danmark. Det känns extra speciellt när de kommer till Sverige. På sistone har jag bara velat se de mer och mer, tråkigt nog så kommer Taylor till Norge och inte till Sverige. Jag håller fortfarande tummarna på att Jobros kommer 2011. My wish, please make them come true!



Kommentarer
Postat av: Melina

Tja :) Gillar också Taylor swift :D

2011-02-24 @ 11:39:02
URL: http://mellismelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0