26 AUGUSTI 2011

Jag har överlevt min första vecka på gymnasiet. Jag mår bättre nu än vad jag gjorde de första dagarna. Kände som att lärarna mer satsade på att vi skulle lära känna dem än klassen, men igår fick jag lära känna en del. Fast vi är ju ett gäng från min förra skola som jag alltid är med. Inget mig emot, har alltid så himla roligt med dem.

Saknar mina favoriter så jäkla mycket dock, så gissa vem jag ska träffa imorgon? Jo, jag ska träffa mina fina och underbara vänner. Jag längtar så himla mycket, kommer bli perfekt avslut på denna vecka.

Nu? Fredagsmys, vad ska ni göra? xoxo

In english; I have survived my first week at my Upper Secondary School that is called Jensen. I feel better now than what I did the first days. It feels like the class is a really good class. But we are a around 7 others persons from my last school. But I don't care, because I always have so much fun with them.

I miss my favorites so damn much, so guess who I will meet tomorrow? Yeah, I will meet my wonderful friends. I can't wait, will be a perfect ending this week.

Now tv and friday candy. xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0