11 AUGUSTI 2011

Hej bloggen och alla läsare, hoppas att allting är bra med er. Allting är iallafall bra med mig. Gick och la mig tidigt igår, la mig direkt efter filmen "No strings attached". What a movie, fell in love. Så otroligt bra och Ashton Kutcher växer i mina ögon mer och mer. Så otroligt fin han är! Så jag somna vid 01-tiden ungefär.

Idag vakna jag av att farmor ringde mig vid 11.30-tiden, en timme senare kom hon hit så jag och mina småsyskon åkte till henne, fika och spela lite Fia med knuff. Reglerna var jättekonstiga, men roligt var det. Perfekt en sådan här dag då regnet bara öser ner och man har riktigt tråkigt.


Ikväll ska jag bara ta det lugnt, imorgon blir det skåneresa med mina favoriter. Ska bli kul och skönt att komma ifrån denna byn för en dag lite faktiskt. 11 dagar sen börjar skolan, ser dock inte framemot det. xoxo






Kommentarer
Postat av: emilia

är dte nathalie portman också? hon är väldigt bra!



lät som en mysig dag med fika och spel!

2011-08-11 @ 18:09:02
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0