10 AUGUSTI 2011

Hejsan bloggen och alla läsare. Hade en väldigt intressant kväll igår. Bestämde mig för att cykla ner i det då fina vädret till Sara med mina favoriter. Satt i hennes husvagn, fick min cider och sen satt vi där. Åt lite gott och bara snacka, väldigt trevligt eftersom jag inte hade träffat mina favoriter på 9 dagar.

Sen cykla hem vid 03.25- tiden. I mörker. På grusvägar. Vid skogar. Fyfan om jag nu ska uttrycka mig så, jag var så himla rädd hela tiden. Jag är otroligt mörkrädd och det gjorde allting bara värre. Men, det var värt det efter den fina kvällen. Kom hem, snacka lite i telefon med bästis och sen gick jag och la mig.

Idag ska jag inte göra något, riktigt fult väder. Vad ska ni göra? Tell me, xoxo.


Ibland älskar jag verkligen min iPhone kamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0