MINA SENASTE DAGAR

Fredag: Åkte till skolan, hade chill-lektioner, älskar verkligen våra fredagar! Dock fick vi ett litet oförberett läxförhör på tyskan som inte gick så bra, men det var ju oförberett, gjorde mitt bästa dock. Sen var det syslöjd, vi kan väl säga såhär att jag inte alls gillat det, fast nu har jag kommit igång, och min syslöjdslärare ger mig beröm för första gången. Ska väl försöka höja mig till ett VG där, hade iallafall inte suttit fel. När skolan sluta vid 2 så gick jag, S och M och satte oss vid kommunhuset, där åt vi lite gott och hade allmänt roligt, som jag alltid har med dem. Vid 5 tiden åkte vi hem igen med bussen, sen blev det fredagsmys här hemma.

Lördag: Åkte ner till en av mina andra bästavänner som skulle spela match, jag fick tyvärr inte stå i mål den matchen, men åkte ju självklart ner för att heja på mitt lag. Tyvärr blev det förlust med 4-1, men vi mötte seriens bästa lag, så jag tycker att det var väldigt bra. Sen stanna jag kvar i byn ett tag, sen åkte jag hem, fixa mig, sen blev det bussen till Sanna, en utav mina närmaste vänner där jag och M sov över. Hade allmänt mysigt, kollade på skräckfilm och sånt.

Söndag: Vaknade vid 9, åkte för att kolla på killarna i min klass fotbollsmatch som sluta 1-1. Sen åkte jag hem, pluggade och tog det allmänt lugnt. Vid 22-tiden så var det dags för Jersey Shore (som även är ett av mina favoritprogram), efter det kolla jag på Valvakan också. Sen var det dags för att sova.

Måndag: Svårt att vakna på morgonen, fast upp kom jag. Blev mycket diskussioner i klassrummen om detta med att Sverigedemokraterna aka. SD har kommit in i riksdagen. Vi kan ju inte direkt göra något åt det, men jag kan ju inte säga att jag gillar det, men alla har sina åsikter. Efter skolan var det bara till att börja plugga no och SO- ekonomi. Sen kolla jag på Ullared, sen gick jag och la mig.

Så detta var mina dagar, nu har ni iallafall hängt med hur det har varit för mig. Nu måste jag verkligen titta över engelskan. Vi hörs lite senare ikväll, om internet då vill samarbeta med mig. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0