Well, theres no need to fight, were just wasting time

Nejmen hallåja, förlåt för ett sjukt snabbt inlägg innan.
Har iallafall kommit hem från skolan, väldigt lugn dag, även om jag hade 2 läxor tills idag.
Läxorna gick bra, speciellt engelskan.
Imorgon har jag matteprov, och såklart glömmer jag boken i skåpet.
Men får väl låna min systers eller något.
Kom verkligen inte upp i tid imorse, var så grymt trött.
Så det fick bli en osminkad Linn som kom till skolan, men det gjorde inte mig så mycket.
Ikväll ska jag inte göra någonting, ska försöka lägga mig i tid och inte ligga och tänka så mycket.
Klockan 21.00 ikväll är det ju Svenska Hollywoodfruar, det får man ju inte missa.
Nej nu ska jag kolla på matten, hörs senare.

Talk to you soon

xoxo
Linn. :]]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0