like my words spinning in slowmotion.

Hej bloggen, har inte kunnat på hela daagen! Tråkigt men sant. Vaknade av att mamma väckte mig vid 10.20 - tiden, då åkte vi nästan direkt till farmor. Där har jag varit hela dagen, jobbat och sånt. Jätteroligt var det, alltid kul att kunna hjälpa till. Jag hoppas verkligen O.C boxarna kommer imorgon, kan jag ha maraton ju! Ikväll måste jag se fortsättningen på Criminal Minds, det var riktigt spännande igår. Ikväll eller ja, lite senare iallafall så ska vi grilla. Hoppas bara vädret håller i sig. Hoppas ni har haft en bra dag, det har jag iallafall haft, hörs om 1 timme, ska fixa lite smått nu, kram.


Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

får kolla på det då :) följa varandra på bloglovin? :)

2010-07-27 @ 18:16:08
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: En bögs liv

Hej! :D Skulle du kunna svara på dagens fråga i min blogg? Den handlar om sexualitet.

2010-07-27 @ 18:26:29
URL: http://morgans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0