MY OWN FOLLOWERS

Gick av en slump igenom mina "followers" på twitter för ungefär 10 minuter sedan. Gjorde det nästan varannan dag förr, men har inte blivit på ett tag nu, så tänkte att det var dags. Rullade ner och ner, tillslut kom jag till en av mina followers. Deras namn var "Jonas Brothers", jag själv kände hur paniken började slå inom mig men jag tänkte liksom, dem kan inte följa mig, hur har dem ens hittat min twitter. Men. Så sant var det, Jonas Brothers följer mig på twitter. Jag har panik, detta är fan inte ens sant. Mitt favoritband, mina idoler följer mig på twitter.

Jag vet att dem följer vissa av sina fans, men dem följer mig. Jag, Linn från Sverige med runt 230 followers. Ahh. Detta är inte sant, detta är helt epic. Omg, omg, omg, omg, omg, omg. Glad tjej här bakom datorn kan jag lova er!

Omg. Så suddig bild. Men gå in på min twitter, tryck HÄR och sen gå in på mina followers och rulla ner lite, så ser ni det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0