28 MAJ 2011

Då kör vi igång med uppdateringen igen.. Berlin blev nog bättre än vad jag trodde, för jag vill bara dit igen. Jag blev kär i staden, har aldrig upplevt en sådan fin stad, ville aldrig åka därifrån. Trodde inte heller att vi alla skulle trivas så bra, hotellet var ett minus, men vi gjorde det otroligt bra. 13 dagar kvar, sen är det slut.

Men nu ska jag inte komma med fler "deppinlägg", ska försöka njuta över tiden som är kvar. Det enda ni nog kommer få höra ett tag är att jag saknar Berlin, men det får ni leva med.

Men ja, onsdagen i skolan var jobbig, jag var trött, blev irriterad på alla. I torsdags var jag sjuk och igår var en väldigt kort dag, sista gången jag hade hemkunskap (skönt). Fredagsmys på kvällen.

Idag var det skola, öppet hus är inget att leka med, men ja, blir ju ledig på onsdag. Nu? Spotify på full volym! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0