13 MAJ 2011

Fredagen den 13 idag, some scary shit, haha! Men iallafall, blogga inte när jag kom hem igår, var inte på humör.. Fotbollsmatchen gick väldigt bra, tyvärr förlora vårt lag och jag som är dålig förlorare mådde inte alls bra. Därav ingen bloggning! Men nu är det helg och om 10 dagar så drar jag till Berlin, i freaking love life. Ska fixa klart den där jobbiga NO-uppgiften och skicka in den så att jag verkligen kan hålla helg. Fick förresten en väldigt fin kommentar innan, men mer om det senare. Vi hörs om ett tag, sköt om er så länge. xoxo

Sick picture, haha!

Kommentarer
Postat av: mysan

Tänkte kika in och önska dej en fin fredag! :)

kramis

2011-05-13 @ 19:36:10
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0