FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT

Lever jag? Ja, jag lever. Nej, men jag har inte haft tid till att blogga, har varit full rulle hela veckan. För det är såhär att i maj fick jag reda på att jag fick sommarjobb (som starta i måndags), heltid, parkarbete. Så, jag har gått upp 06.00 varenda morgon och när jag kommer hem från jobbet så är jag otroligt trött i huvudet att jag inte orkat blogga. Men, känner mig klart mycket piggare nu, såklart ska jag blogga då! Jag jobbar tills på onsdag sen börjar även mitt sommarlov.

Idag har jag inga planer, trött som satan, vi snacka om Harry Potter på jobbet innan idag, så blev rätt sugen på att se första filmen, ska se om syster också vill se den. Vad hittar ni på? xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0