22 JUNI 2011

Shalalala, vet ni vad? JAG HAR SOMMARLOV! Mitt sommarjobb sluta idag och jag kan väl säga att det är otroligt skönt. Även om jag har trivts otroligt bra så ser jag framemot sova länge och umgås med vänner på kvällarna. Slutade kvart över 11, stack hem till Sara efteråt, sen gick vi ut en runda, jag fick även träffa bästi.

Nu sitter jag och lyssnar på musik, väldigt trött, men, det får man lov att vara. Funderar på att sticka ner till byn lite senare ikväll och träffa mina favoriter, men vi får väl se hur det blir med det. Vad hittar ni på? xoxo

P.S. Tack till mina underbara läsare som fortfarande läser även fast uppdateringen suger!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad skönt för dig att få sommarlov!;-) haha.

2011-06-24 @ 23:27:05
URL: http://avjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0