14 FEBRUARI GJORDE JAG MITT VAL

Jag har faktiskt glömt berätta för er. För elva dagar så sökte jag till gymnasium. Tre val, väldigt enkelt om ni frågar mig, känns skönt också att jag inte gjorde det i sista minuten. Men, nu håller vi bara tummarna på att jag kommer in, vilket jag tror att jag gör men vad som helst kan ju hända. Men vi tänker positivt, jag kommer att komma in!

Som det ser ut nu så har min bästavän också sökt dit, skulle vara otroligt roligt om vi gick i samma klass. Men, jag valde verkligen inte gymnasium efter mina vänner, då skulle jag inte ens gå Samhällslinjen. Jag går hellre i en klass där jag inte känner någon men är nöjd med min linje istället för att gå med alla mina vänner och inte vara nöjd med linjen jag går. Men, har bara känslan nu att detta blir bra, det vet jag att det blir! 2011 har börjat otroligt bra för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0