FRAMTIDEN

Vet inte riktigt hur jag ska börja detta inlägg. Vet inte riktigt vad jag vill ha skrivet. Men jag kan väl börja att berätta för er att jag har preliminärt kommit in på mitt första handsval till gymnasiet. Jag är otroligt glad och pressen som har funnits på mina axlar har börjat gå bort. Jag kommer att börja samma skola, samma linje, samma klass med mina tre bästa vänner till hösten, något jag en gång bara hade kunnat drömma om. Men jag börjar märka hur allt börjar komma till sitt slut nu på högstadiet. Nedräkningen har börjat på vår tavla i samlingsrummet, solen börjar visa sig mer och mer, det blir varmare för varenda dag, vi är påväg mot sommaren. Något som jag älskar, men ändå hatar. Jag kommer lämna min fina klass, men jag kommer också få en riktigt bra start på gymnasiet. Jag är rädd för framtiden, men ändå så redo. Låter det vettigt?

Vet inte riktigt vad jag ville ha ut av detta inlägg. Men, behövde bara skriva av mig.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Gymnasiet är inte så farligt som du tror,det är som högstadiet fast förhoppningsvis är folk mognare! det som är jobbigt är när du slutar gymnasiet, då blir det allvar! Lycka till :)

2011-04-21 @ 00:58:55
URL: http://lisbom.blogg.se/
Postat av: Flizzis

Vad gör du då? :) <3

2011-04-22 @ 19:05:31
URL: http://flizzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0