MY NEW DREAM

Hej, världens bästa bloggare här borta? Njae, det tror jag inte. Ber om ursäkt för det. Men kom hem väldigt sent igår, eller inte så jättesent men börja direkt plugga till mitt fysikprov som jag hade idag. Det var så att igår var jag och besökte min gymnasie skola. Fick reda på att jag kommer känna halva klassen, ändå rätt roligt, hehe.

Gjorde som sagt mitt NO-prov idag och för en gångs skull kan jag säga att det gick helt otroligt bra på detta prov. Kunde allting, åh blev så otroligt glad. Skulle egentligen iväg nu och skaffa pass, men polisen stängde vid 15-tiden, så det får bli imorgon istället. Nu ska jag plugga lite på matten, hörs snart. xoxo

Inte jätteroligt att läsa om detta, men intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0