A LIST

Just nu tänker jag på att jag har ett Nationellt prov imorgon & jag börjar bli nervös.

När jag vaknar på morgonen snoozar jag minst fem gånger.

Min mobiltelefon skulle jag nog aldrig klara mig utan.

Imorgon kommer jag vara i skolan, prov & läxförhör.

Ikväll skall jag kolla på Desperate Housewives och bara njuta av livet.

När jag bakar så blir det alltid stökigt.

Sist jag grät var för någon vecka sedan.

Kärlek till min familj och mina fina vänner.

I somras var jag hemma väldigt mycket, men även med vänner.

Jag pratar skånska, men kan inte säga de skånska R:en.

Jag lyssnar
på världens bästa Jonas Brothers.

Jag är sämst på att räkna algebra!

Jag är bäst på att snacka engelska.

Den bästa känslan är att vakna upp och inse att jag är ledig från skolan och ikväll ska jag träffa fina vänner.

Jag är rädd för att förlora någon som står mig väldigt nära.

När jag lagar mat blir det oftast gott.

Jag glömmer aldrig 28 juni 2008 när jag såg Jonas Brothers.

Jag vill ha mer av allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0