THE BEST IN THE WORLD.

Fick en fråga häromdagen från en lärare, det lät såhär typ "varför gillar du att gå till skolan", jag svarade "för att mina vänner finns här, det är nog det bästa". Varför jag sa så var nog mest för att jag inte vill sitta och berätta i en halvtimme hur mycket som är bra med skolan. För jag tycker att det är roligt att gå till skolan,faktiskt! Nej, jag gillar inte lektionerna, det är tråkigt med läxor, det är tråkigt med prov, så är det med alla människor. Men jag älskar mina vänner som finns i min klass, jag älskar min klass otroligt mycket. De andra klasserna på min skola säger för det mesta "den klassen, den är som en familj". Jag blir alltid varm i hjärtat, för jag håller med, så himla mycket! De är mina syskon, på sätt och vis. Visst det finns stunder då jag verkligen inte har gillat den klassen, stunder då allt är skit. Men min klass är som den är. Jag älskar er, underbara klass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0