KOM HEM NÄR DU VILL, JAG ÄR VAKEN HELA NATTEN.

Jag vet att jag har lovat att bli bättre på att uppdatera, men när man har haft riktigt underbara dagar med sina bästavänner, vill man helst inte sätta sig vid datorn. Så jag ber om ursäkt för det, sen är även vårt internet väldigt dåligt! Så jag bloggar när det fungerar, pappa har nog ringt telia, så förhoppningsvis ska det vara bättre snart. Skolan idag var riktigt chill, mådde dock väldigt dåligt imorse, ont i magen och frös riktigt mycket. Men sen blev det bättre, gjorde även mitt No-prov, svårt som attan, men min lärare sa att jag minst blev godkänd iallafall, och det är jag nöjd med! Nu ska jag kolla på lite läxor som jag har, sen så ska jag skriva ett inlägg till er där det står vad jag har hittat på dessa dagarna, låter bra va? Hörs snart igen, xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0