IT'S LIKE HE DOESN'T HEAR WHAT I SAY, HE'S MIND IS SOMEWHERE FAR AWAY

Godmorgon bloggen, jag la faktiskt upp ett inlägg igår via mobilbloggen men det har inte kommit upp. Men jag skrev typ att vi bara har haft kondition och styrketräning på träningen, och att jag har världens träningsvärk. Fullt med mygg var det också på träningen igår så nu sitter man här 10 myggbett rikare. Men det är det värt, för efter träningen så mår man så jäkla skönt, även om vi bara sprang och sprang och styrka, haha. När jag vakna imorse var det lite svårt att komma ur sägen p.g.a träningsvärken, men det gick! Nu ska jag kolla på Grey's anatomy och käka birkan pappa hade köpt till mig, kram. xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0