you are always here for me.

Det är rätt så många tankar inne i mitt huvud på sista tiden. Jag tycker att tiden går så fort, känns som om det var igår det var skolavslutning i 6:an och jag grät för jag inte ville lämna den klassen. Jag går vårterminen i 8:an nu, snart börjar jag 9:an, sen måste jag lämna min klass jag har nu. Den känslan jag får när jag tänker att jag kanske aldrig mer kommer se dom gör så att jag nästan får ont i magen. Jag har vänner som jag har känt i över 10 år, ska jag bara lämna dom nu? När jag kom upp på högstadiet så ville jag bara klara 7:an, det var mitt "mål" kan jag säga. Men jag kan väl också säga att jag är lite "stolt" över mig själv. Vad jag är stolt över är nog mina betyg, jag trodde aldrig att jag skulle få så bra. Nej jag kanske inte har MVG i alla mina ämnen men jag har ändå bra! Vad jag tänker nuförtiden är nog att ta vara på min tid jag har kvar med min klass, försöka slippa alla bråk vi tjejer har och ta vara på tiden som vi har med varandra. För en dag kommer vi vakna upp och inse att den tiden är borta, den tiden kommer inte tillbaka. Men sen är det inte så att jag inte längtar tills gymnasiumet, det är klart jag gör. Men en sak jag önskar, det är jag börjar det gymnasiumet jag vill och att jag aldrig tappar kontakten med mina vänner!

Förlåt för att det blev så lång text, tänkte mest skriva av mig, vad jag har för tankar just nu. Med detta inlägg skriver jag också godnatt, börjar på praktiken klockan 08.00 imorgon, så det är helt okej. Sen mår jag rätt bra för Barcelona vann och Zlatan fick äntligen göra ett mål. Godnatt underbara läsare, kramar till er alla.

/ Linn

Kommentarer
Postat av: Bella

ja jag hinner verkligen inte med :) händer idag då? :D

2010-03-25 @ 08:36:54
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Anonym

Sv: ja de är kanon bra. själv då?

2010-03-25 @ 18:43:56
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0