with you there is not a star in the sky i can't reach.



Hej alla gulliga, kom just hem från en riktigt lång dag. Dagen började med att jag åkte till praktiken vid 8-tiden, sen slutade jag klockan halv 4. Efter det så åkte jag hem en snabbis, sen åkte jag till city gross. Köpte lite saker, smått och gott som jag kallar det. Svart nagellack blev det, ska testa hur det ser ut. Ser ni Robert Buckley på första bilden, såå sjukt snygg är människan, sen är det sjukt bra att han är med i Lipstick Jungle, heheh. Fast Nick är inte ful han heller, såå gullig/söt/snygg, nej nu ska jag måla naglarna, vi hörs. :)

Kommentarer
Postat av: Thanh

:) men heyyy, studeten kommer du få uppleva :D

2010-03-25 @ 22:03:17
URL: http://emomazing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0