where are you know when nothing is going right?

Förlåt för en sån himla dålig uppdatering, jag är jätteledsen.
Min vecka har varit helt upp och ner, jättetråkigt, jättejobbigt också.
Men veckan har ju gått snabbt, så imorgon ska jag blogga för fulla munnar.
Idag hade jag jätteroligt, älskar verkligen min klass.
Innan sportlovet hade vår klass en massa konflikter och sånt, men allting är löst.
Alltid när jag mår så bra, och är så glad, så tänker jag " om ett skratt förlänger livet, då vore jag odödlig".
Jag vet att det är en grupp på facebook, men den stämmer så himla bra in på mig.
T.ex. idag så hade vi SO - historia, vi kollade på någon film.
Helt plöstligt somnar en av våra klasskamrater, sen väcker läraren han.
Jag skrattade så att jag grät, tårarna bara rann & rann.
Jag är så himla glad att jag har alla mina vänner i klassen också.
Nej nu ska jag plugga tyska och engelska, ska verkligen försöka uppdatera ikväll.
Pussar. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0