i will remember you, will you remember me?


En lagom härlig sommarbild tyckte jag att jag kunde bjuda på. Jag har faktiskt inte kollat på ett enda avsnitt av lipstick jungle, började kolla på ryktet går sen hamnade jag här igen. Hade tänkt börja kolla på några avsnitt om ett tag, men just nu var jag rätt trött så kände att jag behövde bli pigg, för än ska jag inte sova. Funderar att gå upp rätt tidigt imorgon så att jag kan göra frukost till mamma. Jag har suttit här i en timme ungefär och kollat på bilder sen skolavslutningen i 6:an, jag blev rätt tårögd kan man säga. Allt har förändrats, men på onsdag kväll så blir det tjejträff med alla mina tjejkompisar från förra klassen, jag längtar. Nej nu ska jag nog gå och kolla, hörs om några timmar, kram.


Kommentarer
Postat av: Angelica

lyckat, jag hittar inte din frågestund!

2010-03-28 @ 23:39:13
URL: http://enangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0