KANSKE BORDE BÖRJA SKÄRPA SIG?!?!

Blogg.se har blivit riktigt dåliga tycker jag, kan knappt blogga, kan inte komma in på själva "nytt inlägg". Kom igen nu..

Men okej, hej bloggen. Förlåt för att jag som sagt inte har bloggat men fanns en orsak till det. Själv så har jag tagit det lugnt, kollat klart på första säsongen av O.C, måste köpa andra säsongen, men ikväll börjar jag på tredje. Ja jag är beroende, inget skämt, älskar serien. Vill knappt köpa fyran för att bara veta att det är sista säsongen är riktigt deppigt. Hur kan man avsluta en sådan här serie? Gaah förstår inte. Men ja, iallafall. Nästa vecka kommer en utav mina vänner hem som har varit bortrest i över en månad så henne ska jag träffa, saknar henne. Annars har jag inget för mig. Åt just och nu ska jag kolla friidrott, hörs om några timmar om jag nu kan skriva, men det ska jag kunna. TTYS, xoxo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0