jag ger upp du vinner denna patetiska lek.

Gah, snart börjar skolan. 18 augusti, exakt 3 veckor idag, deprimerande! Sista året, jobbigt kommer det bli, men jag kommer satsa så otroligt mycket på mina läxor, prov, uppsatser så att jag kan komma in på det gymnasiet jag vill. Det är min plan, att jag ska gå ut med dem betygen, dem poängen jag vill! Även om jag redan har bra så kan dem bli bättre.

Från en sak till en annan.

Kom just in, suttit ute, lyssnat på jonas brothers, jag är fortfarande chockad hur bra deras album är. Deras album brukar alltid vara bra, men första albumet av "J.O.N.A.S fastnade inte riktigt hos mig. Fast nog snackat om jb, alla som läser bloggen gillar ju inte dem så förlåt. Hur har er dag varit? Min dag har varit bra, börjat umgås en massa med min syster, niceprice. Blivit som sagt en hemma-människa, vill inte iväg, vad har hänt med mig? Grown up maybe? Äsch jag vet inte, allt jag vet är att det kommer bli en grym kväll, först grilla, sen lite badminton, sen in för att kolla på alla serier, SATC, CSI, Criminal Minds, How i met your mother, yes you name it. Men nu ska jag gå och göra sallad tydligen? Hörs senare ikväll via mobilbloggen tror jag det får bli, hoppas ni får en underbar kväll, kram.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0