i'm dancing with tears in my eyes.

Nu håller jag och en utav mina vänner på att planera att min klass ska samlas en gång och grilla innan skolan börjar. Ska bli jätteroligt, det är så tråkigt att man bara träffar klassen i skolan när det är en massa dötrista lektioner. Får fixa så att jag får gratis-sms också så att jag kan smsa alla, annars hade det ju inte varit så jättebra, hehe. Vi bestämde i mitten av augusti. Åh, jag längtar verkligen, det ska bli så himla roligt!

Nu till en helt annan sak, för ungefär 3 månader sen köpte jag converse. De kostar ju ändå 700 kronor, fast det var värt pengarna. Det bästa är att mina är "limegröna" också, min favoritfärg. Om ni har tankar på att köpa, KÖP DÅ!!, ni kommer verkligen inte att ångra er. Fråga inte hur jag gick från att samla klassen för att grilla till converse, jag är inte ett dugg normal ibland, haha. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0