Godmorgon bloggen, allt bra? Igår var jag...

Godmorgon bloggen, allt bra? Igår var jag uppe rätt länge för att jag och min syster kollade på "pirates of the caribbian", den filmen är så sjukt bra, och man skrattar hela tiden. Jag älskar komedier, finns inget bättre. Just nu sitter jag i bilen och väntar på att mamma och pappa ska komma. Vi ska åka till IKEA och handla en ny madrass. IKEA måste vara typ världens roligaste plats typ, haha. Äntligen så har jag fått en plattång igen så hela morgonen har jag plattat håret. Sen förresten så har pappa fixat datorn så senare idag eller imorgon så kommer jag kunna uppdatera från en dator, bra va? Det tycker jag iallafall, men nu kör vi så vi hörs sen, kram. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0